بخت بلند.... عیدتون مبارک

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

بخت بلند.... عیدتون مبارک

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی            چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی


خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن            خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی


برای ما که خسته ایم نه؛ ولی                             برای عده ای چه خوب شد نیامدی


تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام                   دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی

 

 


در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند

 

 


ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

 

 

ولادت حضرت امام مهدی صاحب الزمان بر شما مبارک

 

 
 

امروز تولدم مصادف شد با میلاد امام مهمدی

 

و ضمن تبریک این روز بزرگ به همه دوستای خوبم


 غیب طولانی مدتم رو به دلیل فشردگی ترم گذشته بخاطر انتخابات

و این که نتونستم پاسخ پیامهای زیبای شما رو بدم

بر من ببخشید

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت22:42---12 تير 1392
خدايا،تقدير خوبانم را زيبا بنويس تا از آنها چيزي جز لبخند نبينم.سلام نتم قطع بود ببخش که برای تبریک عید دیر اومدم

m.k
ساعت0:17---12 تير 1392
چه می دانیم من و تو

شاید زندگی همین باشد

همین دوری مختصری که به ما مراجعه کرده

راستش من به طرز عجیبی مشکوکم به دور نبودن مان

حسی است در نیمه وجود من که همیشه کنار توست

من کنار توام حتی اگر تو کناره بگیری از من...

مسعود عزیز تولدت مبارک


یــــــاس
ساعت0:18---7 تير 1392
همه روزت بر تو شاد و پیروز باد
ببخشید بر من که مدتی نبودم و تازه رسیدم.
زنده و سر بلند باشی برادر گرامی ام.
برایت لبی پر لبخند و دلی سرشار از امید به زندگانی از ایزد یکتا، خواهانم.........


سارا
ساعت22:43---5 تير 1392
سلام تولدت که گذشت مبارک مسعود

یاشیل
ساعت11:48---5 تير 1392
سلام دوست من.گذر لحظه ها سال را می سازد و یک عمر سالها گذر لحظه هاست.سالگرد بهاریت سرشار از لحظه هایی زیبا و ناب.امیدوارم سالی که پیش رو داری سرشار از لحظاتی باشد که آرزو داری.تولدت مبارک

پرنیان
ساعت19:00---4 تير 1392
سلام عید گذشته مبارک!
تولدتون هم با یک روز تاخیر تبریک میگم و بهترین ها رو آرزو میکنم براتون


SHAHIN
ساعت9:25---4 تير 1392
سلام.
وبه جالبی داری خوشم اومد.
خوشحال میشم ب منم ی سر بزنی.
بای تا های


نسترن گلی
ساعت7:49---4 تير 1392
سلام وبلاگت خیلی خوشمله.به منم سر بزنی باشه منتظرمممممماگه اومدی نظر هم بهم بده


نسترن گلی
ساعت7:47---4 تير 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 2 تير 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |